cum sunt privite mamicile care inca mai alapteaza dupa un an
Pagina 1 din 5 • Impartiti •
Pagina 1 din 5 • 1, 2, 3, 4, 5 
cum sunt privite mamicile care inca mai alapteaza dupa un an
Bine v-am gasit mamici si pitici!
Baietelul meu are 1 an si aproape 5 luni si inca il mai alaptez, dar din pacate toata lumea ma priveste ca pe o ciudata, ca pe un extraterestru. Ba mai mult ii si spun copilului ce rusine mare este ca asa un baietel mare sa mai manance tzitzi.Deja m-am obisnuit cu asemenea texte si efectiv nu mai raspund, dar ma enerveaza la culme.
Cea mai dezamagita sunt de unele cadre medicale, care atunci cand aud ca inca alaptez imi spun ca a fost destul si sa il intarc imediat. Cine sunt oare acesti oameni, cu ce drept ne dau ei sfaturi in ceea ce priveste alaptatul copiilor nostri?
Intradevar, sunt mame care nu vor sa alapteze, sunt mame care nu pot din diferite motive si sunt mame care sunt dispuse sa alapteze atat cat vor vrea copiii lor sa suga, de ce nu suntem incurajate oare in loc sa fim privite si catalogate drept nebune? Se mai comfrunta cineva cu asa o problema?
Baietelul meu are 1 an si aproape 5 luni si inca il mai alaptez, dar din pacate toata lumea ma priveste ca pe o ciudata, ca pe un extraterestru. Ba mai mult ii si spun copilului ce rusine mare este ca asa un baietel mare sa mai manance tzitzi.Deja m-am obisnuit cu asemenea texte si efectiv nu mai raspund, dar ma enerveaza la culme.
Cea mai dezamagita sunt de unele cadre medicale, care atunci cand aud ca inca alaptez imi spun ca a fost destul si sa il intarc imediat. Cine sunt oare acesti oameni, cu ce drept ne dau ei sfaturi in ceea ce priveste alaptatul copiilor nostri?
Intradevar, sunt mame care nu vor sa alapteze, sunt mame care nu pot din diferite motive si sunt mame care sunt dispuse sa alapteze atat cat vor vrea copiii lor sa suga, de ce nu suntem incurajate oare in loc sa fim privite si catalogate drept nebune? Se mai comfrunta cineva cu asa o problema?
olga-
Localizare: cluj